Jak zainstalować moją aplikację SSE?
Moja aplikacja SSE to Twój mobilny portal numer jeden do zarządzania energią.
Możesz:
Wyświetlić salda konta, w tym historię płatności , aktualne daty kolejnych rachunków i odczyty zużycia energii.
Opłacaj rachunki za energię. Powiemy Ci, kiedy będziesz musiał zapłacić rachunek i kiedy powinien zostać zapłacony.
Wyświetl szczegóły zużycia energii inteligentnego licznika lub zobacz historię czytania, jeśli jeszcze nie dołączyłeś inteligentna rewolucja.
Przeczytaj swoje rachunki bardziej szczegółowo z dodatkowymi uwagami.
Możesz także:
Zarządzać taryfą szerokopasmową.
Wyświetl informacje o swoich klientach.
Wyślij wiadomość lub udostępnij swój odczyt na Twitterze.
Skanuj odczyty inteligentnych liczników.
Przeczytaj drobny druk.
p>
Zobacz wszystkie często zadawane pytania.
[Jak zainstalować]
. Najpierw musisz zaktualizować bazę danych aplikacji o najnowsze aktualizacje zabezpieczeń. Dotknij „Aktualizacje” na ekranie głównym.
2. Otwórz „Ustawienia” z menu na ekranie głównym i wybierz „Bateria i zasilanie”. Wybierz „Optymalizacja baterii”, aby włączyć symbol „Poziom baterii” na pasku stanu.
3. Powinno to poprawić wydajność aplikacji. Po włączeniu dotknij „Aktualizuj aplikacje” na ekranie głównym, aby ponownie uruchomić aplikację.
4. Pobierz aplikację ze sklepu Google Play, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
[Jak korzystać]
Wyświetl saldo konta. Kliknij „Wyświetl saldo konta” w prawym górnym rogu.
Wyświetl daty następnych rachunków. Dotknij „Wyświetl swój rachunek” w prawym górnym rogu. Będziesz mógł zobaczyć datę kolejnego rozliczenia i listę płatności. Dotknij płatności, aby zobaczyć więcej szczegółów.
Opłacaj rachunki. Wybierz „Zapłać” w prawym górnym rogu. Zostaniesz poproszony o zapłacenie następnego rachunku.